Garanție

Plantele comercializate de noi sunt obţinute direct de la producători, în urma unui proces de selecție atentă şi grijulie, astfel ne străduim ca plantele comandate de clienţii noştri să coincidă ca soi, mărime, culoare şi calitate cu dorinţele clientului.

Dar nici aşa nu poate fi exclusă posibilitatea să existe diferenţe între planta comandată şi cea care a fost livrată. Motivul apariţiei acestei situaţii de cele mai multe ori se produce datorită erorii umane sau din cauza problemelor tehnice apărute în timpul livrării.

Din această cauză, vă rugăm să verificaţi conţinutul coletului la livrare.

Dacă observaţi diferenţe (atât cantitativ cât şi calitativ) vă rugăm să ne informați utilizând una din datele de contact specificate.

Oferim Garanţie de buy-back

Conform legii OG.34/2014 consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunţă la cumpărare, fără penalităţi şi fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului său, în cazul prestărilor de servicii, de la încheierea contractului. 

Noi acceptăm reclamaţiile dumneavoastră în legătură cu produsele livrate 15 zile calendaistice de la preluarea coletelor. 

Deoarece calitatea plantelor depinde în mare măsură de modul de plantare, îngrijire şi întreținere a acestora, după termenul de 15 zile calendaristice nu mai putem accepta reclamaţiile făcute - pentru că după termenul amintit mai sus, din motive independente de voinţa noastră, planta poate să ajungă într-o stare nefavorabilă.

În cazul în care plantele sunt în stare de repaus vegetativ

Şi în cazul plantelor aflate în repaus vegetativ puteți determina uşor dacă acestea sunt uscate sau viabile. Cu toate acestea, dacă aveți îndoieli privind viabilitatea plantei, va rugăm sa ne sesizaţi în termen de 15 zile calendaristice neplăcerile dumneavoastră.

În astfel de cazuri - în funcție de caz - perioada de garanție poate fi extinsă până la apariţia primilor muguri, sau chiar până la 6 luni, în cazul în care plantarea a fost realizată conform ghidului de plantare ataşat şi trimis în colet.

În cazul bulbilor de flori

În cazul în care aţi comandat bulbi de flori de la noi, vă rugăm să verificaţi integritatea bulbilor la primirea acestora.

În urma plantării din păcate nu mai putem oferi garanţie bulbilor, deoarece acestea pot suferi și din motive care sunt independente de noi, ca exemplu: pot fi atacate de dăunători, pot putrezi dacă au excces de apă, eventual usca dacă nu primesc deloc apă sau îngheţa.

Oferim garanţia soiului la plantele comercializate

Pentru plantele cu flori oferim garanţia culorii până la prima înflorire.
Trebuie să aveți în vedere că culoarea florii este afectată în mare parte și de compoziţia solului, temperatura şi alte condiţii meteorologice (de exemplu: cantitatea de lumină, ploile cantitative).
De aceea în funcţie de aceşti factori, se poate întâmpla ca nuanţa florii să difere între imaginea din catalog/ magazinul online şi produsul comandat.

La plantele roditoare garanția soiului este valabilă până la prima fructificare.

Nu putem oferi garanţie pentru

Nu vă putem oferi garanţie pentru daunele produse de dăunători şi intemperiile meteorologice (de exemplu: îngheţ, furtună, ploi însemnate, secetă).

Nu vă putem oferi garanţie nici în cazul în care nu au fost respectate prescrierile din ghidul de plantare trimis, ataşat, deoarece în acest caz plantele sunt ţinute/păstrate/plantate/îngrijite în condiţii şi un mediu complet diferit de cele de care au nevoie – iar acest lucru are influenţă asupra dezvoltării acesteia.

Cum puteţi să faceţi sesizare către noi?

Vă rugăm să indicați orice sesizare către noi în scris la adresa de e.mail reclamatie@sweetgarden.ro , persoana de contact Erdei Andreea, anexând o fotografie a produsului în cauză şi completând următoarea cerere de returnare: cerere . În cazul în care reclamaţia Dumneavoastră este îndreptățită, Vă garantăm, că produsul în cauză va fi înlocuit pe cheltuiala noastră.

New layer...
New layer...
0