Întrebări frecvente - FAQ

Când se va livra comanda mea?

La livrarea comenzilor luăm în considerare mai mulţi factori, dar în principiu livrarea în perioada optimă de plantare.
În sezonul de primăvară de obicei livrările încep după trecerea ultimelor geruri în jur de 15 martie.
Livrarea plantelor pentru balcoane şi terase începe numai după 15 aprilie, atunci când temperatura nocturnă nu scade sub 10 grade Celsius.
În sezonul de toamnă livrarea plantelor cu rădăcină nudă începe din 15 octombrie sau după căderea frunzelor/intrarea plantelor în perioada de repaus vegetativ.
Comenzile plasate în lunile mai, iunie şi noiembrie, încercăm să le onorăm în termen de 5 zile lucrătoare.

Pe lângă actualul sezon, în cazul oricărei comenzi lansate, înainte de livrare, încercăm să luăm în considerare perioada optimă de plantare a plantelor comandate.
Dar în acelaşi timp ţinem cont şi de ordinea sosirii comenzilor şi de condiţiile meteorologice existente.


Cum voi şti când va ajunge coletul?

Când am predat coletul firmei de curierat, fiecare client primeşte un e-mail informativ despre acesta, iar curierul va lua legătura cu Dumneavoastră prin telefon înainte de a livra. De la predarea coletului către firma de curierat până la livrarea acestuia nu trece mai mult de 48 de ore.
Dacă menţionaţi separat, şi noi putem să vă contactăm telefonic înainte de a pregăti coletul Dumneavoastră, dar acest lucru poate încetini procesul de livrare deoarece în acest caz comanda trebuie prelucrată manual.


Ce se întâmplă dacă în cursul procesului de livrare plantele sunt deteriorate?

Pentru toate produsele noastre livrate oferim o garanţie de 15 zile de răscumpărare. În cazul în care un produs este deteriorat, vă rugăm să ne informaţi imediat, iar colegele noastre de la departamentul Relaţii Clienţi vă vor oferi informaţii despre ce aveţi de făcut în acest caz.

Pot deschide coletul în prezenţa curierului?

Din păcate, acest lucru nu este posibil, pentru că, curierul nu este un angajat Sweet Garden. El reprezintă firma de curierat cu care avem o relaţie contractuală. Firma de curierat ne asigură doar transportul intact al coletului la Dumneavoastră şi livrarea valorii acestuia la noi.
Dacă aveţi observaţii legate de colet, vă rugăm să le sesizaţi direct la noi şi garantat vă putem ajuta.


Pot să-mi modific comanda lansată?

Desigur comanda făcută se poate modifica. Modificarea trebuie făcută în intervalul de timp rămas până la trimiterea acesteia spre ambalare. În cazul în care colegii noştri deja au început să pregătească procesul de ambalare, din păcate nu mai putem schimba nimic la comanda Dumneavoastră.


De ce nu am primit confirmarea comenzii?

În cazul în care la plasarea comenzii v-aţi specificat adresa de e-mail, sistemul vă trimite o confirmare în urma fiecărei comenzi înregistrate.
Dacă nu aţi primit nicio confirmare, în primul rând vă rugăm verificaţi dacă adresa de e-mail introdusă este corectă.
Dacă adresa de e-mail este corect specificată şi nu aţi primit nicio confirmare, vă rugăm să ne contactaţi prin e-mail sau telefon pentru ca colegele noastre de la departamentul Relaţii Clienţi să poată verifica comanda lansată şi spre a putea identifica motivul pentru care sistemul nu v-a trimis confirmarea.


Care sunt cheltuielile de livrare?

Costul livrării este de 22 lei, indiferent de mărimea pachetului şi destinaţia acestuia pe teritoriul României.

Pot anula comanda?

Desigur, puteţi anula comanda lansată în scris (e-mail) sau prin telefon înainte de expedierea coletului.
În schimb dacă coletul a fost ambalat şi predat firmei curierat (şi se află în starea: În curs de livrare) comanda nu mai poate fi anulată.


Se poate soluţiona livrarea discretă (de exemplu: ca soţul/soţia să nu afle de aceasta, deoarece consideră că cheltuiţi prea mult pentru grădină, sau pentru că este o surpriză / un cadou de ziua unei persoane?).

Desigur, livrarea discretă se poate soluţiona şi vom încerca să facem tot ce ne stă în putinţă ca acest lucru să rămână „un secret”. O singură rugăminte avem faţă de Dumneavoastră, dacă este vorba de o astfel de livrare, să ne anunţaţi, ca să putem lua măsurile necesare din timp.
În cazul în care este vorba despre un cadou pentru ziua cuiva, vă rugăm deasemenea să ne anunţaţi deoarece în acest caz vom ataşa şi o felicitare sau în funcţie de cerinţe putem lega coletul cu o panglică frumoasă. Factura va fi trimisă la adresa Dumneavoastră ca sărbătoritul/a să nu o vadă.


Cum voi putea creşte plantele în mod corect? Voi primi ajutor în acest sens?

La toate coletele livrate ataşăm un ghid de plantare, în care veţi putea găsi o mulţime de informaţii utile despre îngrijirea plantelor. Dar şi pe site-ul nostru puteţi vizualiza informaţii privind îngrijirea şi plantarea acestora.
În cazul în care aveţi nevoie de informaţii suplimentare nu ezitaţi să ne contactaţi, scrieţi-ne pe e-mail sau sunaţi-ne la numerele noastre de telefon cu încredere. Colegii noştri vă ajută cu mare plăcere și vă vor răspunde la întrebările adresate.


Dacă un anumit tip de produs nu mai este în stoc, trimiteţi altul în locul lui?

Dacă întâmplător stocul unuia din produsele noastre se epuizează sau dintr-un motiv sau altul nu este în stare de livrare, nu vă vom trimite în schimb un alt tip de plantă. Dar în cazul în care acesta totuşi se poate înlocui cu un alt produs, colegele noastre vă vor contacta pentru a putea stabili personal cu Dumneavoastră detaliile legate de acestă schimbare.
În cazul în care nu putem înlocui planta, vom emite factura pentru comanda Dumneavoastră, dar lângă denumirea produsului va apărea 0 (zero) bucăţi şi valoarea 0 (zero) cu menţiunea de „stoc epuizat”


Deoarece unele plante sunt livrate în stare de repaus vegetativ, de unde pot afla dacă acestea nu sunt cumva uscate?

Dacă o plantă se află în stare de repaus vegetativ, puteţi determina dacă este viabilă sau nu din următoarele semne:

  1. ramurile sunt flexibile (în cazul în care acestea sunt uscate, ele se rup uşor).
  2. dacă zgâriaţi un pic o porţiune din coaja pomului/arbustului, sub coajă trebui să fie verde.
  3. în cazul bulbilor de flori, bulbii trebuie să fie întotdeauna tari (nu sunt uscaţi, putreziţi). La bulbii de primăvară se pot observa deja 1-2 muguri.
  4. ramurile trandafirilor sunt verzi şi nu înnegrite.
  5. în cazul plantelor cu rădăcină nudă, rădăcinile lor sunt umede, flexibile (nu sunt uscate).

Ce se întâmplă în cazul în care planta comandată înfloreşte sau rodeşte doar peste 1-2 ani, şi abia atunci constat că nu am primit ceea ce am comandat?

Pentru toate plantele livrate oferim garanţie de identitate a soiului până la prima înflorire, iar la cele fructifere până la prima rodire. De aceea, suntem atenţi ca toţi clienţii noştri să primească ceea ce au comandat. Dacă totuşi constataţi diferenţe între planta comandată şi cea livrată vă rugăm să ne contactaţi imediat prin telefon sau în scris, colegele noastre vă vor explica ce aveţi de făcut. În astfel de cazuri ori vă schimbăm planta ori vă restituim valoarea acesteia.

0