Întrebări frecvente - FAQ
Se poate plăti online?
Desigur, există opțiunea de plată online cu cardul. După ce ai verificat conținutul coșului de cumpărături și ai completat datele tale necesare pentru livrare, selectează ca metodă de plată, plata online. Vei fi redirecționat către o platformă securizată pentru a introduce datele cardului tău. Aceste informații sunt confidențiale, iar noi nu avem acces la ele.
Când se va livra comanda mea?
La livrarea comenzilor, noi luăm în considerare mai mulţi factori; dar în principiu aceasta are loc în perioada optimă de plantare a produselor comandate. Astfel că, în sezonul de primăvară, de regulă livrările încep după trecerea ultimelor geruri, cu aproximație începând din data de 01 martie. La plantele mediteraneene, cele sensibile la ger sau cele de balcon respectiv terasă, livrările încep numai în jurul datei de 15 aprilie, atunci când temperatura din timpul nopții nu mai scade sub 10 grade Celsius.
În sezonul de toamnă livrările plantelor cu rădăcină liberă încep aproximativ din 15 octombrie sau după căderea frunzelor, respectiv intrarea plantelor în perioada de repaus vegetativ.
Totodată ținem cont și de: ordinea înregistrării comenzilor și condiţiile meteorologice existente la acel moment. Însă, cu toate acestea, poți solicita o dată aproximativă de livrare, când lansezi comanda.
Cum voi şti când va ajunge coletul?
În momentul în care predăm coletul firmei de curierat, vei primi un e-mail informativ. Curierul te va contacta telefonic înainte de livrare. De la predarea coletului către firma de curierat până la livrarea efectivă a coletului, de obicei nu trec mai mult de 48 de ore.
Ai opțiunea de a solicita să fii contactat telefonic înainte de pregătirea coletului. Însă, te rugăm să ai în vedere că acest lucru poate încetini procesul de livrare, deoarece în acest caz comanda va trebui prelucrată manual.
Ce se întâmplă dacă pe parcursul procesului de livrare, plantele se deteriorează?
Pentru toate produsele noastre livrate, oferim o garanţie de 15 zile de răscumpărare. Dacă la primirea coletului, observi că un produs este deteriorat, te rugăm să ne anunți imediat. Colegele noastre din cadrul departamentului de Relaţii cu Clienţii îți vor oferi informaţii despre ce ai de făcut în acest caz.
Pot deschide coletul în prezenţa curierului?
Din păcate, acest lucru nu este posibil, deoarece curierul nu este un angajat al Sweet Garden, ci reprezentantul firmei de curierat cu care avem o relaţie contractuală. Aceasta asigură doar transportul intact al coletului tău. Dacă ai observaţii legate de colet, te rugăm să le sesizezi direct la noi şi te ajutăm.
Comanda lansată se mai poate modifica?
Da, comanda ta poate fi modificată, dar acest lucru trebuie realizat înainte ca aceasta să fie trimisă spre ambalare. Dacă colegii noștri au început deja procesul de ambalare, din păcate, nu mai putem face schimbări. Dacă ai plătit online în avans, te rugăm să te asiguri că modificările aduse comenzii nu schimbă valoarea totală achitată.
De ce nu am primit confirmarea comenzii?
În cazul în care la plasarea comenzii ai specificat adresa de e-mail, sistemul îți va trimite automat o confirmare (în urma fiecărei comenzi înregistrate).
Dacă nu ai primit nici o confirmare, în primul rând te rugăm să verifici dacă adresa de e-mail introdusă este corectă, deasemenea te rugăm să verifici și fișierul de spam/junk. Dacă cu toate acestea nu ai primit confirmarea, te rugăm să ne contactezi prin e-mail sau telefon. Comanda lansată va fi verificată de către colegele noastre din cadrul departamentului de Relaţii cu Clienţii spre a putea identifica motivul pentru care sistemul nu a trimis confirmarea.
Care sunt cheltuielile de livrare?
Costul livrării este de 23 de lei, indiferent de mărimea pachetului şi destinaţia acestuia pe teritoriul României. La comenzile mai mari de 400 de lei, livrarea este gratuită. Livrăm colete și în alte țări în UE, însă pentru acest lucru te rugăm să ne contactezi, deoarece în funcție de comandă și țara de destinație se va calcula o taxă de livrare personalizată.
Pot anula comanda?
Da, poți anula comanda înainte să fie expediat, contactându-ne prin e-mail sau telefonic. Dacă coletul a fost deja predat curierului, anularea nu mai este posibilă.
Se poate recurge la o livrare discretă (spre exemplu în cazul în care comanda constituie o surpriză/un cadou etc)?
Desigur, se poate recurge la o livrare discretă. Vom încerca să facem tot ce ne stă în putinţă ca acest lucru să rămână „un secret”. Singura rugăminte ar fi, dacă este vorba de o astfel de livrare, să ne anunți despre acest aspect, pentru a putea lua măsurile necesare, din timp.
În cazul în care este vorba despre un cadou cu ocazia unei zile de naștere, de asemenea te rugăm să specifici acest detaliu, deoarece în astfel de situații putem ataşa şi o felicitare sau conform cerințelor tale, putem ambala coletul cu o panglică frumoasă. Factura va fi trimisă la adresa ta pentru ca sărbătoritul/a să nu o vadă.
Cum voi putea creşte plantele în mod corect? Voi primi ajutor în acest sens?
În toate coletele livrate includem un ghid de plantare, în care vei putea găsi o mulţime de informaţii utile privind plantarea, respectiv îngrijirea plantelor. Totodată aceleași informații le vei regăsi și pe magazinul nostru online. Dacă ai nevoie de informaţii suplimentare nu ezita să ne contactezi. Ne poți scrie pe e-mail sau suna la numerele de telefon afișate, cu încredere. Colegele noastre te vor ajuta cu mare plăcere și vor răspunde tuturor întrebărilor tale.
Dacă un anumit produs nu se mai află în stoc, trimiteţi altul în locul lui?
Dacă întâmplător stocul unuia din produsele noastre se epuizează sau din varii motive nu este în stare de livrare, nu vom trimite în schimb un alt tip de plantă. Totuși, dacă există posibilitatea de a oferi un produs alternativ, colegele noastre te vor contacta pentru a stabili toate detaliile.
În situația în care produsul nu va putea fi înlocuit, vom emite factura pentru comanda ta, dar în dreptul denumirii produsului va apărea 0 (zero) bucăţi şi valoarea 0 (zero) cu menţiunea de „stoc epuizat.”
Deoarece unele plante sunt livrate în stare de repaus vegetativ, de unde pot afla dacă acestea nu sunt cumva uscate?
Dacă o plantă se află în stare de repaus vegetativ, poți determina dacă este viabilă sau nu, fiind atent la următoarele semne:
- Ramurile ar trebui să fie flexibile. Dacă sunt uscate, se rup ușor.
- Dacă zgârii puțin o porţiune din tulpina pomului/arbustului, sub coajă trebuie să fie verde.
- Bulbii trebuie să fie tari și fără semne de putrezire. La bulbii de primăvară, poți vedea 1-2 muguri.
- În cazul trandafirilor ramurile trebuie să fie verzi și nu înnegrite.
- În cazul plantelor cu rădăcină liberă, rădăcinile ar trebui să fie umede și flexibile.
Ce se întâmplă în cazul în care planta comandată înfloreşte sau rodeşte doar peste 1-2 ani şi abia atunci constat că nu am primit ceea ce am comandat?
Pentru a ne asigura că toți clienții noștri primesc exact ceea ce au comandat, oferim garanție de identitate a soiului: până la prima înflorire pentru plantele cu flori și până la prima fructificare pentru plantele roditoare.
Dacă totuşi observi diferenţe între planta comandată şi cea livrată te rugăm să ne contactezi imediat prin telefon sau pe e-mail, iar colegele noastre îți vor explica ce ai de făcut în vederea soluționării cazului apărut.
Puteți să îmi trimiteți poze sau videoclipuri cu plantele?
Din păcate, nu avem posibilitatea să îți oferim poze sau filmări cu plantele. Stocurile noastre includ un număr mare de plante și primim constant loturi noi de la producătorii noștri. Chiar dacă s-ar realiza o fotografie, nu putem garanta că aceasta reprezintă aceeași plantă care va fi ambalată în coletul tău, deoarece pregătirea coletului nu se face simultan cu înregistrarea comenzii.
În plus, nu putem să întrerupem procesul de ambalare din depozitul nostru, deoarece primim, procesăm și împachetăm un volum mare de comenzi, iar realizarea fotografiilor ar întârzia livrările. Te încurajăm să consulți informațiile și descrierile detaliate ale produselor afișate pe magazinul nostru online pentru a lua cea mai bună decizie privind achiziția.
Putem comunica pe WhatsApp?
Știm că mulți preferă acest mod de comunicare, dar momentan nu suntem disponibili pe WhatsApp, deoarece utilizăm o centrală telefonică. Însă, îți stăm la dispoziție prin telefon sau e-mail pentru orice întrebare sau solicitare. De asemenea, suntem activi pe Facebook, Instagram și Tik Tok unde vei putea găsi noutăți despre produsele și serviciile noastre.
Pot ridica comanda de la sediul firmei?
Din păcate, nu îți putem oferi opțiunea de ridicare personală a comenzilor de la sediul firmei. Plantele noastre sunt păstrate într-un depozit specializat și sunt pregătite pentru livrare direct la adresa specificată de tine atunci când plasezi comanda, prin intermediul unei firme de curierat. Acest proces ne ajută să ne asigurăm că plantele ajung la tine în cele mai bune condiții.
Unde vă găsesc ca să îmi pot alege personal plantele dorite?
Momentan nu oferim opțiunea de a vizita sediul sau depozitul nostru și de a alege personal plantele. Plantele noastre sunt păstrate într-un depozit specializat și sunt pregătite pentru livrare, astfel încât să ajungă în cele mai bune condiții la tine. Totuși, facem eforturi constante pentru a oferi fotografii informative și descrieri detaliate pe magazinul nostru online, astfel încât să poți face cele mai bune alegeri.