Condiţii de livrare, informaţii
Când livrăm colete?
Coletele se livrează în perioada optimă de plantare. Ce înseamnă acest lucru?
Livrările încep în momentul în care condițiile devin ideale pentru plantare și se desfășoară pe parcursul unei perioade care variază în funcție de tipul plantei. Verifică tabelul de mai jos pentru mai multe detalii.
![]() |
SEZON DE PRIMĂVARĂ | SEZON DE TOAMNĂ | |
---|---|---|---|
![]() |
Pomi fructiferi cu rădăcină liberă | Sfârșitul lunii februarie / Începutul lunii martie - Până vremea permite plantarea |
A doua jumătate a lunii octombrie - Până vremea permite plantarea |
![]() |
Arbuști fructiferi cu rădăcină liberă | Sfârșitul lunii februarie / Începutul lunii martie - Până vremea permite plantarea |
A doua jumătate a lunii octombrie - Până vremea permite plantarea |
![]() |
Viță de vie cu rădăcină liberă | Sfârșitul lunii februarie / Începutul lunii martie - Până vremea permite plantarea |
A doua jumătate a lunii octombrie - Până vremea permite plantarea |
![]() |
Bulbi de flori | Sfârșitul lunii februarie / Începutul lunii martie - Până vremea permite plantarea |
Prima jumătate a lunii septembrie - Până vremea permite plantarea |
![]() |
Butași de trandafiri | Sfârșitul lunii februarie / Începutul lunii martie - Până vremea permite plantarea |
Prima jumătate a lunii octombrie - Până vremea permite plantarea |
![]() |
Plante în ghiveci | Sfârșitul lunii februarie / Începutul lunii martie - Până vremea permite plantarea |
Prima jumătate a lunii septembrie - Până vremea permite plantarea |
![]() |
Mușcate, plante de balcon, citrice | Prima jumătate a lunii aprilie sau după ce temperaturile din timpul nopții depășesc 10 grade Celsius. - Până vremea permite plantarea |
- |
* Toate aceste date sunt aproximative și pot varia în funcție de condițiile meteorologice.
** În cazul în care vremea este una favorabilă plantării, este posibil ca livrările la unele categorii de plante să înceapă mai repede, față de perioadele mai sus amintite.
Scopul nostru este să livrăm comanda cât mai repede posibil.
Îți înțelegem nerăbdarea, însă te rugăm să iei în considerare că perioada de livrare depinde de mai mulți factori: condițiile meteorologice, tipul plantelor comandate și de ordinea în care s-au înregistrat comenzile. Spre exemplu, dacă vom avea o toamnă mai lungă și călduroasă, perioada de vegetație a plantelor se poate extinde. Plantele cu rădăcină liberă se pot replanta în siguranță doar după ce intră în repaus vegetativ și își pierd frunzele. Ele trebuie scoase din pământ de către producători, și doar atunci le putem împacheta și livra către tine.
Îți recomandăm să plasezi comanda din timp, astfel vei fi sigur că plantele tale ajung la tine la momentul perfect.
Timpul de livrare
Livrarea plantelor comandate se face în perioada optimă de plantare a acestora, ţinând cont bineînţeles de condițiile meteorologice. O comandă va fi livrată, de regulă, într-un singur colet, dar se poate întâmpla să fie expediată în două sau mai multe etape în cazul în care perioada de plantare a produselor comandate diferă. În acest caz costurile de transport se vor calcula o singură dată, la trimiterea primului colet.
Pentru a ne asigura că plantele ajung la tine în condiții optime, pregătim coletul în aceeași zi în care urmează să fie preluat de firma de curierat. Plantele sunt ambalate astfel încât să reziste închise în colet pentru o perioadă mai lungă, în caz de situații neprevăzute, însă, în mod obișnuit, transportul durează aproximativ 48 de ore.
Modalități de plată
Plată în numerar la livrare (Ramburs)
Ai opțiunea să plătești direct curierului în momentul livrării. Nu oferim posibilitatea deschiderii coletului înainte de plata acestuia, deoarece acest lucru ar îngreuna procesul de preluare. Plantele sunt fixate foarte bine în cutie pentru a le proteja pe durata transportului și necesită timp și atenție pentru a fi despachetate. Însă, te asigurăm că beneficiezi de o garanție de 15 zile de la preluarea coletului, timp suficient pentru a verifica produsele și a ne contacta în caz de neplăceri.
Plată online
Alege varianta cea mai ușoară și efectuează plata online cu cardul. După ce selectezi această metodă de plată, vei fi redirecționat către o platformă securizată pentru a introduce datele cardului tău. Aceste informații sunt confidențiale, iar noi nu avem acces la ele.
Costurile livrării
Colaborăm cu o firmă de curierat pentru expedierea coletelor. Taxa de livrare este de 23 de lei, indiferent de dimensiunea și destinația coletului pe teritoriul României. Comenzile a căror valoare depășește suma de 400 de lei beneficiază de livrare gratuită!
Dacă dorești să expediem coletul tău în afara României, te rugăm să ne contactezi telefonic sau prin e-mail. Îți vom pregăti o ofertă personalizată în funcție de destinația și dimensiunile coletului.
Starea plantelor la livrare
Starea de vegetație a plantelor variază în funcție de perioada în care se realizează livrarea. Plantele sunt livrate în starea actuală de vegetație, ceea ce înseamnă că pot fi trimise atât în stare de repaus vegetativ, cât și în diferite stadii de dezvoltare.
De exemplu, o plantă perenă înaltă trimisă în luna martie poate fi încă în stare latentă și poate părea că ai primit doar un ghiveci cu pământ. Nu te îngrijora, deoarece aceeași plantă, în luna aprilie, va avea deja o înălțime de 1-2 cm, iar în mai-iunie va fi complet dezvoltată, posibil chiar înflorită.
În sezonul de toamnă, un arbust ornamental livrat în septembrie poate fi încă înflorit. În octombrie, poate fi fără flori, dar cu frunze colorate, iar în noiembrie, poate fi fără frunze, în repaus vegetativ și eventual gata tuns pentru iarnă.
Protejarea datelor
Îți aducem la cunoştinţă, că datele tale personale (nume, adresă, număr de telefon, adresă de e-mail, după caz CNP sau datele firmei) sunt stocate în baza noastră de date şi le folosim doar în vederea trimiterii ofertelor electronice și prin poștă.
Sc Mobilro SRL , răspunde de datele tale cu caracter personal în conformitate cu legislația în vigoare privind protecția datelor: articolul 6 paragraful 1 aliniatul b) Reglementare 2016/679 aparținând Parlamentului European și Consiliului privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal şi privind libera circulaţie a acestor date şi de abrogare a Directivei 95/46/CE (regulamentul general privind protecția datelor cu caracter personal).
Ai dreptul oricând să interziceţi acest lucru. Numărul de înregistrare la ANSPDCP este 27910.
Ne rezervăm dreptul de a ne selecta clienții. Se vor anula comenzile înregistrate cu adrese incomplete, cele sosite de la clienții care au avut în prealabil comenzi nepreluate sau care au caracter fraudulos sau jignitor.
Recenzii
Părerea ta contează! Ne dorim să știm cum a fost experiența ta. Consultă ghidul nostru aici și oferă un feedback valoros pentru noi și ceilalți clienți.
Alte informații importante
Te rugăm să iei în considerare că livrarea poate fi influențată de condițiile meteorologice. Plantele sunt păstrate în mediu lor natural pentru a le oferi condițiile ideale de dezvoltare.
Scopul nostru este ca orice comandă lansată să ajungă cât mai repede la tine, dar deoarece preluăm comenzi în avans, livrările se fac în funcție de ordinea de înregistrare a acestora.
Produsele noastre sunt disponibile în cantități limitate, în funcție de stoc.
Fotografiile de pe magazinul nostru online reprezintă imaginea plantelor mature, dezvoltate într-un mediu optim.